19 marts, 2012

Start 2 run...

Den enes død... er den anden brød.
Hjemmesiden http://www.jony-andersen.dk/ bliver nu lukket ned efter tre år, og jeg vil fremover skrive herinde på bloggen. Der har været mere end 90.000 besøgende i den periode - hvilket jeg synes er lidt vildt. I starten var det lidt nørdet at have sin egen hjemmeside, og jeg var også meget i tvivl da jeg startede ud. Men sidenhen er der kommet flere og flere hjemmesider til, og mange af mine kammerater har en hjemmeside eller blog idag.

Grunden til jeg vælger at skrive blog fremover, er fordi jeg ønsker at dele mine oplevelser med andre. Der vil kun blive skrevet om løb herinde - altså træning, udstyr, oplevelser, samt en beskrivelse af de løb jeg deltager i fremover. I forbindelse med min træning tidliger har jeg gjort en del erfaringer, som jeg vil gøre brug af denne gang.

Årets store mål bliver Jungle Marathon i Brasilien til oktober, og der er kun 6 mdr. til startskudet lyder. Det bliver VILDT - hvor jeg tidligere havde en forventing om blot at gennemføre, er der nu lidt andre udfordinger der melder sig. Det drejer sig om udstyr, træning og en drøm om placeringen. Alt sammen noget jeg vil skrive om herinde de næste 6 måneder.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar