14 april, 2012

Hviledag

Som optakt til morgendagens udfordring i Horsens har jeg brugt et par hviledage. Fredag og lørdag har der ikke været tid til løb, da arbejdet har "stjålet" for meget af min fritid. Jeg er derfor mere end spændt på slagteriløbet i Horsens, hvor jeg har valgt at deltage i 6 timers løbet. Der bliver tale om et rundeløb omkring Danish Crown og hver omgang er på 1300 meter. Det lyder lidt trivielt at løbe omkring et slagteri, men ud fra deltagerlisten er der en masse kendte ansigter og jeg glæder mig derfor til starten.
Jeg har ikke nogle forventniger til imorgen. Håber på et godt løb hvor jeg holder et fornuftigt flow hele vejen. Satser på at ligge ud i tempo 5 og holde den så lang tid som muligt. Hvis der er lidt brændstof tilbage i tanken sætter jeg en lille slutspurt ind omkring de 4 timer.
Sidst jeg løb 6 timer var i Aalborg og der kom jeg på 73,499 og der havde jeg et super løb. Hverken træning eller optakt bar præg af at jeg ville komme over 70 km. men jeg ramte lige dagen. Det er dejligt når det sker. Det forventer jeg ikke sker imorgen. Taktikken er klar - det bliver en god lang træningstur. Opstår der nogle kriser undervejs glæder jeg mig til at se hvor lang tid de varer. Den mentale del bliver spændende.
Sidste træningstur var torsdag. Her havde jeg en tempotur på 5 km. samt en cykeltur om aftenen på 28 km.

Sport
Løb
Starttid
12-04-2012 08:45
Distance
5.16 km
Varighed
19m:51s
Gns. hastighed
3:51 min/km
Max. hastighed
2:50 min/km
Kalorier
378 kcal

Sport
Cykling, sport
Starttid
12-04-2012 20:09
Distance
27.60 km
Varighed
51m:53s
Gns. hastighed
31.9 km/t
Max. hastighed
53.6 km/t
Kalorier
896 kcal

Har haft lidt dårlig samvittighed over ikke at være kommet afsted de sidste par dage. Men tror at det har gavnet energiniveauet og benene har haft godt af lidt rest. Som Chris Mc. Donald siger... ALT med måde. Den har jeg taget til mig og det er heller ikke endnu at jeg skal peake med antal km.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar