10 april, 2012

Træning, planlægning & delmål.

Det lyder meget ambitiøst, men er blot nogle af de ting jeg har brugt de sidste par dage på. Har været afsted 3 gange efter Brutalen og brugte meget af tiden, på sætte nogle delmål for de næste 2 måneder. Det er svært at kombinere arbejde, netværk samt familie med et seriøst løbeprogram. Bryghuset går en travl tid i møde med konfirmationer, mad ud af huset, HIK samt alt det andet. Midt i det hele kommer der en generalforsamling med RT der strækker sig over en hel weekend og til sidst men vigtigst familien. Det har betydet jeg har måtte foretage nogle fravalg undervejs for at få tid til det hele og der er ikke meget tid til overs når regnestykket gøres op.

Tilbage til de 3 delmål:
  • Slagteriløbet - Horsens
  • Hammertrail - Bornholm
  • Great Wall Marathon - China 
For en uge siden var ingen af disse 3 løb på listen for foråret. 6 timers løbet på søndag i Horsens kom på i sidste uge, og er en god omgang træning. Rekorden (73,499) fra 6 timers løbet i Aalborg kommer ikke i fare på søndag, men jeg vil dog forsøge at komme over de 70 km. igen.

Hammer Trail på Bornholm er lige kommet på listen idag. Et løb jeg har haft kigget på igennem lang tid og nu har jeg endelig taget mig sammen til at melde mig til. Men der er meget logistik der skal falde på plads for at komme frem og tilbage fra Bornholm. Planen er at jeg flyver fra Aalborg samme dag som løbet starter og så retur dagen efter umiddelbart efter jeg er kommet i mål. Hammer Trail er DKs hårdeste trailløb og jeg deltager på 50 mile distancen.

Great Wall Marathon i Kina har jeg været tilmeldt i et stykke tid, men grundet problemer med visum, pas til Mille samt fri fra arb. havde jeg faktisk valgt at afskrive min deltagelse i dette løb. Men idag fik jeg talt med min søster som er bosiddende i Kina, og hun fik mig overtalt til at komme igang med ansøgning og alt det andet praktiske i forbindelse med rejsen, og nu har jeg valgt at tage afsted alligevel. Det betyder at Line, Mille og jeg rejser til Kina midt i maj måned og jeg deltager i marathonløbet den 19. maj. Startnummer 3099 - jeg glæder mig faktisk rigtig meget nu!



5164 trin fra målet...

Rest.tur med stigningsløb de sidste 3 km.
Sport
Løb
Starttid
08-04-2012 18:04
Distance
12.73 km
Varighed
1t:03m:46s
Gns. hastighed
5:01 min/km
Max. hastighed
3:13 min/km
Kalorier
962 kcal
 
Tempo tur med stigningsløb de sidste 3 km.
Sport
Løb
Starttid
09-04-2012 18:41
Distance
8.58 km
Varighed
37m:13s
Gns. hastighed
4:20 min/km
Max. hastighed
3:30 min/km
Kalorier
643 kcal

6 timers tempo med stigningsløb de sidste 4 km.
Sport
Løb
Starttid
10-04-2012 17:01
Distance
19.07 km
Varighed
1t:30m:04s
Gns. hastighed
4:43 min/km
Max. hastighed
3:27 min/km
Kalorier
1450 kcal

Ingen kommentarer:

Send en kommentar