08 februar, 2013

Gi´ dine ben til Afrika

Super 6 serien... 6 løbeklubber, 6 ruter og så i uge 6.

Som en del af mit job har jeg været tovholder på projekt DKs Indsamlingen i Mariagerfjord Kommune. 6 løbeklubber gik sammen om at afvikle 6 events i forbindelse med DKs Indsamlingen og støtte med kilometerpenge. Hver event varede en time og i den periode havde man mulighed for at gå, løbe eller cykle så langt man ville og efterfølgende donere kr. 5,- pr. kilometer. Det var en stor succes og jeg er sikker på, at der er en masse nye medlemmer i klubberne fremover. Jeg er rigtig glad for at have startet projektet op i Mariagerfjord Kommune og er sikker på at samarbejdet rækker længere end blot denne event.

For mit eget vedkomne blev det til deltagelse i 5 af arrangementerne. Hobro, Mariager, Arden, Vebbestrup og Haverslev og samlet 60 km. blev sat ind på kontoen. Det var interessant at komme ud og se de forskellige løbeklubber og opleve den stemning der er til en klubaften. Løberne blev trakteret med bla. suppe, hjemmebagt kage, frugt og grønt samt masser af lodtrækningspræmier.

Vil forsøge at besøge klubberne mere i fremtiden og håber derved at kunne styrke samarbejdet klubberne imellem. Blandt ildsjælene er der allerede en ny event på tegnebrættet.

Til DKs Indsamlingen donerede løbeklubberne i Mariagerfjord Kommune knap kr. 18.000,-

Ingen kommentarer:

Send en kommentar