24 februar, 2013

Super træningslejr/ferie

Havde store forventninger til mit første besøg på Club La Santa... og de blev til fulde indfriet.

Syv dage i godt selskab og med høj sol - livet er fantastisk! Jeg har valgt at bruge ugen som en kickstart på løbeåret, hvor de gode vaner og høj intensitet skal afløse dårlige undskyldninger og dovenskab. Er begyndt at tælle ned til Hamburg hvor målet stadig hedder 2,48, men må indrømme at tiden begynder at arbejde imod mig.

Har svært ved at komme igang igen. Det skyldes ikke motivationen, men mere det meget lave bundniveau som jeg i øjeblikket har. Det kom for alvor til syne på ferien. Hvis ikke cyklingen næsten tog livet af mig på bakkerne så gjorde den Volvo årgang ´86 der påkørte mig på ruten. Var presset på cykelturen samt til halvmarathonløbet.

55 dage til startskudet lyder til Hamburg Marathon. Tiden er derfor kostbar og skal udnyttes fuldt ud. Dvs. spinning SKAL tilbage på programmet og dobbelt træningspas skal indføres min. 2-3 gange om ugen, hvor morgenturen skal være en tempo tur eller bakkeintervaller. Har desuden valgt at tage et par marathons med inden turen til Hamburg. For derved at træne de lange pas samt få vægten ned unden 70 kg. igen.

SIDSTE CHANCE...

Foruden løb blev der også spillet badminton, tennis, badminton, squash og til sidst badminton igen. Det blev til mange gode dyste med Lasse i badmintonhallen. God træning hvor grin og skrål var en fast del af dysten. Super sjov sport som vi helt sikkert vil fortsætte med efter hjemkomsten.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar