01 februar, 2013

Ultra Trail Mont Blanc

If you can´t join them... beat them!

Jeg havde en helt klar forventning om at jeg skulle løbe UTMB i 2013. Havde de obligatoriske 7 point på kontoen og var jo nærmest selvskrevet til at deltage.
  • Swiss Alpine K78 (2009)
  • Marathon des Sables (2010)
  • Transalpine Run (2011)
  • Jungle Marathon (2012)
Jungle Marathon og Transalpine giver tilsammen 7 point og jeg blev skrevet op den første dag tilmeldingen åbnede. Men den 18. januar kom det trælse budskab - Vi beklager meget men...

Øv øv!

Havde hele træningskalenderen klar fra den 6. juli og frem til februar måned hvor Yukon er drømmen. Men havde fuldstændig mistet motivationen og lysten til at sætte et nyt mål.

Valgte at få tilbagebetalt tilmeldingsgebyret da jeg ikke kunne få garanti om deltagelse næste år. Så må vi se om jeg er heldig igen i 2014 - for det er et løb der står højt på ønskelisten.

PLAN B.

Som et plaster på såret var jeg istedet heldig at få et startnummer til Hammer Trail på Bornholm. Skal prøve kræfter med mit første 100 Mile løb - og så endda på Bornholm med masser af bakker, trapper, flot natur og så med nogle af DKs allerbedste trailløbere. Det glæder jeg mig til. Det er samtidig i selskab med min løbekammerater fra Søndagsløbeklubben - HH og PH.

Se film her

Ingen kommentarer:

Send en kommentar