02 marts, 2013

On the road again

Var tilbage i sadlen og dagens udfordring var den blå MTB rute i Rold Skov.

Var kommet i godt selskab idag. Team Max El havde meldt deres ankomst i Rold Skov og manglede en hjælperytter. Jeg meldte mig straks under fanerne - en beslutning som jeg hurtig skulle fortryde.

Lad det være sagt med det samme... Rene og Co. er i betydelig bedre form end undertegnede. Men jeg forsøgte at hænge på, på trods af de vanskellige forhold med frost i jorden og dårlig form. Ruten er på 23 km. og den blev kørt i tiden 1,33 hvilket er okay taget i betragtning af at det er årets første tur. Det er super træning og når vejret bliver lidt bedre vil jeg benytte mig mere af den form for træning.

Det blev også til et besøg hos Sport de LUXE idag. Havde bestilt et par Salomon S-Lab Sense hjem til Hammer Trail på Bornholm. Der var kommet rigtig meget nyt Salomon tøj og sko hjem og det var meget fristende. Jeg nøjedes dog med skoene og et drikkebælte som jeg vil bruge på de længere træningsture. Sport de LUXE er samarbejdspartner i et nyt løb den 14. april på Aalborg Væddeløbsbane - Home Run. Det lyder super spændende og jeg fik tilmeldt på halvmarathon idag.

http://www.aalborgatletik.dk/index.php?id=137

Ingen kommentarer:

Send en kommentar