02 juli, 2013

Next STOP Viborg 24 timer

40 dage til start.

Det bliver min 3. deltagelse i Viborg 24 timer og efter de to tidligere gange jeg har deltaget har jeg sagt til mig selv... DET GØR JEG ALDRIG IGEN. Men igen står jeg på startlisten til 24 timer. Synes ruten er for lang (5,7 km.) og den er kedelig på den anden side af Søndersø. Men alligevel er der et eller andet fantastisk over dette løb. Der er masser af deltagere og mange gode løbevenner kommer og deltager. DERFOR kommer jeg også.

Glæder mig til dyste på kilometer igen. Har fået lidt mere erfaring siden sidst og Hammer Trail er stadig frisk i erindring. Nu skal den blot have en skalle de næste 30 dage og så 10 dage til restitution. Det bliver en god blanding af løb og cykling samt mental træning. Det er heldigvis ikke altid den løber i den bedste form der slutter øverst på skamlen til sådan timeløb.

For at det ikke skal være for behageligt har jeg besluttet kun at tage løbetøj med denne gang. Ikke noget telt eller sovepose. Energi samt førstehjælpskassen. GLÆDER mig.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar