22 juli, 2013

Skørping - Haverslev

Super aften tur med babyjoggeren.

Er inde i en god stime med træning. 70 km. landevej igår på cyklen og knap 18 km. løb med babyjoggeren her til aften. Nogle gange rammer man den lige i røven som Faxe sagde efter sin scoring i EM finalen i '92. Sådan en dag havde jeg idag. Benene var gode og tempoet var højt hele vejen. Holdt et par små drikkepauser undervejs men følte at desto varmere det var jo bedre følte jeg mig. Har det godt med varme. 

Glæder mig til det første store mål i august - Viborg 24 timer den 10./11. august. I weekenden er der 2 uger til start og jeg håber at kunne løbe den sidste lange tur i weekenden og så rest. den sidste uge. Planen i Viborg er blot at medbringe løbetøj og energi. Ikke noget luksus eller telt mm. Men ren overlevelse. Jo vildere jo bedre. Det bliver en mental kamp om at nå de 200 km. på 24 timer. Mangler at få styr på noget aftensmad. Nudler og kylling med karry. Tilsat vand og du har en ret som du kan gå og spise. Modtager gerne fif eller gode råd til hvor jeg kan finde det jony_andersen@hotmail.com


Ingen kommentarer:

Send en kommentar