19 oktober, 2013

100 dage til afgang

Istedet for at tælle ned til starten har jeg valgt at tælle frem til starten.

100 dage til formen skal peake og til udstyret skal være på plads.
På trods af tidligere udmelding om at nu skal jeg have alt det praktiske klar i god tid, så har jeg altid stået i sidste øjeblik og stresset over de sidste detaljer. Men denne gang skal det være!

Har valgt at dele de 100 dage op i 10 terminer - med så mange kilometer som muligt - 2 marathon per termin! For at kunne følge med har jeg måtte tage uret på armen igen. Tempoet er ikke et tema, men fokus er udelukkende på mængde.

For hver termin bliver der gjort status og træningsprogrammet bliver lagt for 10 dage ad gangen.

Programmet blev idag indledt med en times trail på 24 timers MTB ruten. Samt et besøg i Sport de LUXE hvor nyt udstyr blev indkøbt. Motivationen er derfor helt i TOP og jeg ser nu frem til søndagens marathon i Hasseris.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar