08 december, 2013

49/100 Behandling

Besøg nummer 2 hos Henrik.

Der var stadig ømhed i musklen men der var fremgang at spore. Selve behandlingen tager en time og efter at Henrik havde masseret den var den klar til en omgang kinesisk selvpineri. Om det var fordi jeg var bedre til at bide smerten i mig eller om den faktisk er blevet bedre ved jeg ikke. Men dagens behandling var ikke så smertefuld som første gang. Fremgangsmåden var den samme som første gang men denne gang sluttede vi af med at sætte kinesio tape på. Det skal sikre en bedre blodgennemstrømning samt hurtigere helning. 

Ny tid blev aftalt til torsdag. Det er dog lige i overkanten at skulle vente så lang tid, men Henrik er en eftertragtet herre og har en fuld kalender. En samarbejdsaftale blev drøftet omkring massage. Er rigtig glad for den mulighed og måske jeg skulle tænke mere i den retning end blot løbe mange kilometer. 

Bagefter stod den på styrketræning i Frem Fitness. Kort opvarmning på cyklen og så stod den på rygtræning, mave/lænd samt balance. Brugte kettlebells og fik lyst til at arbejde mere med dem fremover. Har nu bestilt en hjem til og set lidt forskellige videoer på youtube. Må også hellere igang med crossfit. Har lovet Kasper Myrup MANGE GANGE at nu skulle det være. Men har måtte løbe fra mit ord gang på gang. LØFTEBRUD. Men nu skal det være. Kasper kommer hjem på onsdag næste uge og så starter jeg. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar