07 januar, 2014

74/100 Nytårsdag

Dagen stod på hvile.

Ruten blev gennemløbet sammen med Line og babyjoggeren. Oprydning og nedtagning af markering. 7 km. i gå-løbe tempo. Første gang jeg løb sammen med Line og hun er faktisk ret godt løbende. Den gamle her måtte trække en trumf og bede om gåpause undervejs. 

Om det var nytårskådhed eller det faktum at hun løb mig træt skal jeg lade være usagt... MEN da vi kom hjem offentliggjorde hun at 2014 skulle være året hvor hun ville prøve kræfter med et halvmarathon. Jeg var overraske men glad. Hvor er det fantastisk, at hun nu tør sætte sig et mål og forfølge det. Da jeg efterfølgende meldte ud, at vi gik efter WM i halvmarathon i KBH. den 29. marts blev hun lidt stille. Det er alt for tidligt mente hun. Men NEJ. Vi sætter overliggeren højt og jeg går igang med at finde et startnummer til hende. Det bliver fantastisk. Det første halvmarathon i sådan en kulisse... det må give lyst til mere.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar