07 januar, 2014

79/100 Dobbelt pas

Morgenløbetur og nattrail.

Dagens startede kl. 06.00 med 5 km. fartleg i Skørping. Var træt og uoplagt. Tempo og vejrtrækning afslørede at kroppen var træt. Der var indlagt 3 længere sprint hvor pulsen for alvor kom op. Det er nu, at jeg skal æde mig selv. Det er nu formen skal have det sidst. Det er nu der skal arbejdes ekstra hårdt. Jeg er fri for de lange ture, til gengæld skal jeg give den noget mere gas. Formen skal boostes ekstra. Det er hårdt arbejde. Jeg vil ikke stå bagefter og sige, at jeg ikke gav alt hvad jeg havde i mig. Desto bedre forberedt jeg er, jo større er chancen for succes. 

Hurtig bad og så på arbejde. 

Lang arbejdsdag og var først hjemme igen kl. 22.15. Havde planlagt at skulle afsted igen om aftenen. Kunne dog ikke blive helt enig om det skulle være en Rebildtur, St. Økssø tur eller en trailtur på den blå rute. Skulle jeg bare lunte en tur eller skulle den have gas og dermed være et kvalitetstræningspas. Jeg valgte det sidste og tog pandelampen på. Den blå stod for tur. 14 km. trail med masser af bakker og skarpe sving. Desværre havde Bodil gjort ruten umulig at finde rundt på. Men fik alligevel 75 min intensiv trailtræning. Den nye pandelampe blev testet og den er GOD. Fantastisk lys. Den skal dog indstilles bedre da den ryger ned i nakken.

Var tilbage ved bilen 23.30. Fantastisk tur i skoven. Det er noget helt specielt at løbe om aftenen/natten. Der var indlagt lidt gåpauser til gengæld fik den fuld gas på trailsporet og bakkerne blev ædt i et voldsomt tempo. God træning for ankler og knæ. Balance og koordination blev skærpet grundet underlag og mørke. Vil løbe de sidste ture inden afgang på dette spor. Nu skal de gode intentioner indfries. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar