25 januar, 2014

92/100 Trail i Bramslev Bakker

Debuttrail i Bramslev Bakker i godt selskab.

Som altid når Rene invitere til løbetur i Hobro bliver det i et alt for højt tempo. Dagen idag var ingen undtagelse. Vi skulle mødes med Per og Co. ved Sildehagen og vi kom lidt sent ud af døren og måtte SPURTE ned til Sildehagen for at nå det. Desværre var de andre tyvstartet da vi nåede frem.

Per viste rundt og turen gik blandt andet via golfbanen og ad små stier op og ned. Det var en super fed rute og jeg glæder mig rigtig meget til vi flytter til Hobro og jeg skal træne i dette terræn. Vi var 5 løbere og Bisgaard på cykel og der var en god stemning. Der blev givet lidt gas engang imellem og ellers samlede vi op undervejs. Bisgaard havde lidt svært ved at følge med... men det er set før ;-)
Da vi rundede Bramslev Bakker blev der sat fart hjemad langt fjorden. 

Vi sluttede af med varm kaffe og chokoladekiks. Små 20 km. blev sat ind på kontoen og som afslutning var der BJERGspurt hjem til Rene. Igen måtte jeg hænge efter Rene. Han er helt vildt godt løbende og jeg har ham mistænkt for at smugtræne. Det forlyder at han har løbet 36 min. på en 10´er i centret. Det er godkendt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar