27 oktober, 2015

110 dage til start

Nedtælling til de 100 dage

3 uger er der gået siden jeg besluttede mig for igen at deltage i et ultraløb og samtidig puste nyt liv i bloggen. Forventningens glæde er stor til den 14. februar hvor Racing the Planet afvikler Sri Lanka 2016. Tilmeldingen er officielt sendt afsted og første rate er overført. Nu er der ligesom ingen vej tilbage.

Et hurtigt kig på hjemmesiden afslører at der idag er 110 dage til start. Det stresser mig ikke men giver en form for ro. Formen er på vej op. Der er blevet løbet to marathonløb samt et halvmarathon de sidste 3 uger. Kombineret med en del trailløb og crossfit. Det er opskriften på de næste 110 dage. 

Jeg går mere og venter til vi skriver 100 dage til start og så begynder forberedelsen for alvor. Har gode erfaringer med de 100 dage. Min dagsform er endda bedre end da jeg startede op til Yukon. Kroppen er skadesfri og jeg krydser fingre for den vil være det igennem hele optakten. Så vil det være endnu mere optimalt i forhold til Yukon.

Vægten vil ikke denne gang blive lagt på deltagelse i mange marathonløb som sidst. Men mere på trailløb og bakker. Rold Skov og Bramslev bakker vil blive hjemmebane.

Lions RUN





Ingen kommentarer:

Send en kommentar